Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

петак, 6. септембар 2013.

Knjiga za ceo zivot


Iako je ovo vec drugo, dopunjeno izdanje i iako knjiga nije nova na nasem trzistu nisam mogla da pisem o knjizi dok je ne procitam. Naravno problem nije bila volja, vec cena. Znam da svako ko voli EKV ili Magi smatra da je cena zanemarljiva spram vrednosti, istinske vrednosti knjige ali ipak u danasnje vreme nije lako ni izdvojiti ni skupiti novac tako da ako niste u mogucnosti da kupite novu knjigu, pogledajte sajtove za prodaju polovnih knjiga i kupite je. Prvi put kada sam je prelistala, shvatila sam da je zapravo jeftina ako realno pogledam broj stranica, format i kvalitet stampe. Nemam zamerku, samo reci hvale. Knjigu sam citala tako da se iznenadim sa svakom novom stranicom, tj nisam je prvo celu prelistala vec citajuci sam otkrivala nove fotografije, crteze i sve ono sto je imalo veze i dodira sa Margitom. Znate i sami da se uvek iste fotografije Margite vrte po internetu, a knjiga pruza neverovatan broj fotografija koje ranije nisu objavljene. Ako imate knjigu podelite utiske i vase misljenje. Zanima me kako ste je vi licno doziveli. Ako nemate knjigu, pravi je trenutak da je nabavite :)






Hvala mom prijatelji Miodragu na prelepom rodjendanskom poklonu.
Hvala Lidiji Nikolic na 488 stranica srece.


0 коментара:

Постави коментар

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena