Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

недеља, 9. март 2014.

Kako skinuti kanu sa kose?


U predhodnom postu pisala sam o kani, o njenom losem dejstvu na kosu. Drugi deo posta sastoji se iz price da li je moguce i kako skinuti kanu sa kose. 
Imate par ponudjenih opcija:

1. Osisati se. 
2. Cekati da izraste kose.
3. Otici frizeru.
4. Skinuti kanu u kucnoj radinosti.

Osisati kosu - horor. Znam da se trenutno nose krace frizure, ali moja kosa je jako dugacka i najiskrenije volim je takvu. Nisam bila spremna da pravim radikalne promene - da se osisam do glave, tako da je ta opcija u startu bila otpisana.

Cekati kosu da izraste - moze. Opet kazem, ako nije duzine kao moja. Trebala bih da cekam minimun godinu, dve i da se eventulano prefarbavam u neku svetliju boju i sisam. Nisam po prirodi toliko strpljiva.

Opcija frizer - je opcija ako imate mnogo para da date za nesto za cega on uopste ne garantuje neki uspeh. Moj frizer je trazio oko 50e za takvu avanturu. Samo sam podigla jednu obrvu i pomislila - bicu crna ihaha... 
Onda sam trazila, citala, mnogo foruma prelistala, dosla sam do zakljucka da cu nekako to sama uraditi. Izdvojila sam oko 1000 dinara za materijal, plus jos 500 za odlican balzam za kosu.





Syoss balzam je bio 500 dinara. Pakovanje je od 500ml ili pola litre. Namenjen je suvoj kosi, ostecenoj, farbanoj. Prvi put sam ga probala kada je mama kupila sebi jer je farbana plavusa. Tada su me odusevili njihovi proizvodi, ali iz nekog razloga (ni sama ne znam zasto), skroz sam zaboravila da postoje. Sada u strahu da ce mi kosa otpasti sa glave, uzela sam balzam za strasno suvu kosu. Probajte, odlican je.

E sada dolazi ono glavno na red. Syoss posvetljivac. 500 rsd. O da, ovo je preparat sa blansom. Nije bitno da li ste se farbali kanom ili crnom farbom za kosu. Bez blansa nema rezultata za svetlije tonove. Svi se plase blansa i misle da ce im kosa otpasti - verujte mi, ne nece kosa otpasti ako znate da koristite blans.
Naime, ovo je najjaci posvetljivac broj 13. Obecanje na kutiji da posvetli i za 8 nijansi (naravno ako ste svetli). Postoje i slabiji - isti proizvodjac, ali ja sam znala da sa necim slabijim necu nista uraditi. Ne mogu reci da nije uradio posao ovaj proizvod, na neki nacin jeste - pogotovo ako pomislim da su mi svi podvlacili da se kana ne moze skinuti sa kose. Prvo sam prestraseno stavila na jedan pramen. Posle sam nanela polovinu posvetljivaca na najduzi deo kose (deo koji se vidi najvise kada se zaveze kosa u rep) i na tom delu sam najduze drzala. Oko 45 minuta, a na gornje delove kose mnogo krace jer sam se iskreno pocela plasiti da cu zakaciti deo koji je vec izrastao (gde mi je prirodna boja kose), i da cu biti mnogo svetlija kod korena. Zaista, devojke koje zele da predju u plavuse sa ovim proizvodom (pod uslovom da nisu crne) mogu to jako brzo da izvedu.
Kod kanirane kose to naravno nije slucaj. Posvetljivac je skinuo skroz crnilo sa dodnjeg dela kose, ali mi je kosa bila braonkasto narandzasta. Znam, uzas :D 
Zato sam i kupila Aurinu farbu za kosu da se prefarbam i da ublazim te tonove. Mozda sam malo promasila nijansu - uzela sam previse svetlu pa mi se sada dosta donji deo kose razlikuje od ostatka, ali dobra vest je ta da na vecini kose vise nema crne kane. Slike na kraju posta - kakva mi je sada kosa.
Naravno, vremenom cu se jos koji put prefarbati ali bez blansa i osisati krajeve. Stavljati maske i negovati kosu i bice sve bolje. 
ps. 
Ovde cu vam mozda i sacuvati 500 dinara, sa jednim drugim predlogom. Ne morate da dajete na posvetljivac 500 dinara. Mozete napraviti blas kupku za koju verujem da bi i kod mene mozda malo vise posvetlela kosu. Vodite racuna o tome kakvog vam je kvaliteta kosa. Ako je tanka i retka koristite slabiji hidrogen. Moja jaka i gusta, tako da moze 9 posto.

Blans kupka:
6 kasika blansa (plavi je dobar)
6 kasika hidrogena
i oko 10 kasika balzama tj regeneratora. 
To se sve umuti i nanese. Vodite racuna da nanosite od kraja kose, ka korenu. Vreme - od 20 minuta pa na gore. Gledajte kosu stalno i odredite sami da li je dovoljno.

Za koji god tretman da se opredelite zelim vam puno srece. :)






Ova druga slika nije slikana fotoaparatom, ali malo vernije prikazuje boju, zato sam je okacila. Deo koji vam delije kao da je crvenkast - odabir kasnije farbe. Ja sam uzela neku kakao nijansu koja je malo svetlija od one koju sam htela - ali strahovala sam da se opet ne u crnim sa nekom kvazi braon bojom. 





7 коментара:

  1. Pozzz, uradila sve kako pise ali kana nije se ni makla :(
    Kaniram kosu dve godine....koliko dugo ste Vi koristili? Pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam upravo sinoc upropastila sebe kanom, upropastila u smislu da sam crna, a htela sam tamno braon boju. Sad me hvata panika i ne znam sta da radim. Nikada nisam zelela crnu boju. Ne bih ostetila kosu blansem jer je slaba, suva, tanka brzo puca, ako imate neki manje stetan predlog, tu sam. Preplakah celu noc. :/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam upravo sinoc upropastila sebe kanom, upropastila u smislu da sam crna, a htela sam tamno braon boju. Sad me hvata panika i ne znam sta da radim. Nikada nisam zelela crnu boju. Ne bih ostetila kosu blansem jer je slaba, suva, tanka brzo puca, ako imate neki manje stetan predlog, tu sam. Preplakah celu noc. :/

    ОдговориИзбриши
  4. Sabrina, moja drugarica je bila plavusa i stavila je braon kanu preko samo jednom. Uspelo je da se ispere posle par pranja ali je na kraju ipka koristila blans i dobila je zeljenu boju nesto pirodno smedja. Ali bez blansa nema nista. kana se jako tesko ispira. Ja se dve godine kaniram i nista nije uspelo da je skine. Vi ste bar jednom. mozda bi bio najbolje da odete kod frizera. pozzz

    ОдговориИзбриши
  5. Kupila sam kesicu blansa, hidrogen i syoss 4.1 farbu, danas cu uraditi blansh kupku, samo se nadam da necu ispasti ponovo crna zbog farbe i da cu blansh kupkom skinuti kanu. I sto se mene tice, kana nikad vise! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Somebody is pretending to be you on facebook.
    He/she stolen your photos.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=185080808545988&set=rpd.100011322098963&type=3&theater This is the link of the profile page or search for: Elena Iordache on facebook

    ОдговориИзбриши

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena