Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

петак, 8. август 2014.

Moj prvi RAW kolac | recept, slike, utisak |


Kazem prvi, misleci na sirove kolace - obicne, to jest one manje zdrave pravila sam mnogo puta iz razloga vise nego jasnog: Veliki sam slatkaros bila i ostala. To bi trebalo da se kosi sa mojim zeljama da smrsam i da se hranim zdravo, ali ovog puta to nije bio slucaj (ili mozda jeste - ako se nadje neko da mi kaze kako ovaj kolac ipak nije zdrav i ne valja). Kazem zeljama da smrsam jer jos uvek nisam dosla do zeljene tezine, ali posle skinutih 7-8 kilograma ipak sam sasvim zadovoljna, ali i tvrdoglava da izguram do kraja.
Da mnogo ne okolisem, evo pred vama je simpatican kolac sasvim zadovoljavajuceg ukusa i mirisa (iako se ne pece ha! ) sa namirnicama koje su i vise nego zdrave za nase telo. Po ovoj mojoj inprovizovanoj meri dobije se osam parcadi kolaca. Bila sam vredna i da izracunam kalorije! 250 kalorija (u proseku) ima jedno parce. Mozda zvuci i puno. Pokusajte da izracunate koliko jedan veci mafin ima kalorija i sta ima zdravo u sebi (odma da vam kazem nista). Da ne ispadne da mrzim mafine - uvek su mi bili dragi (pravda za mafine!), cak su me i zaoblili zamalo kao Kim Kardashian haha. Prelazim na recept (dugo nisam pisala blog pa sam se raspisala da me zelja mine).
(jeeej - wow napokon se smor dosetila da nam kaze recept)

Recept

Potrebno:
  1. 100g kokosa (ako moze svez, ali pronadjite kako se otvara da nemate scenario poput mog)
  2. 50g kakao praha (ne secerne braon smese)
  3. 100g svezih urmi
  4. casa vruce vode
  5. saka do dve orasa (moze suvo grozdje, lesnik, badem itd)
  6. kasika meda (osim ako ne stavite mesto kakao praha rogac ili vise od 100g urmi)
  7. za dekoraciju breskve, borovnice, crne ribizle :)
  8. Jedna smrznuta banana.



Priprema:
Treba vam multi praktik (sve verzije secka) ili blender. Moj blender jednostavno nije za ovakve stvari tako da sam koristila secka.
Kokos stavite u blender i oko 3 minuta usitnjavati masu, zatim dodati vrucu vodu (pazite da smesa ne postane retka - polagano sipajte i ocenite koliko je vode potrebno). Kokos sa vodom mutiti u blenderu jos par minuta (bitno je samo da smesa ne bude retka, kako god da izgleda ako nije retka dobro je :) )
U smesu dodati kakao, iseckanu smrznutu bananu, sveze urme, zacine po zelji, orase. Sve mutiti jos 3 minuta. Smesu sipati u pleh po zelji i poravnati. Posto ovde nema brasna ocekivano je da se kolac lepi tako da sam stavila papir za pecenje ispod. Kolac je preporucljivo posle dekoracije koja nije neophodna staviti u zamrzivac da se malo stegne i moze da se sluzi. Licno ja sam kolac pre zamrzavanja isekla nozem da nemam posle muku da secenjem :)
Ako vam se opcija zamrzivaca ne svidja, slobodno ga ohladite u frizideru. Mozda nece najdekorativnije izgledati kada parce stavite u tanjir, ali verujem da ce vam se ukus svideti.





0 коментара:

Постави коментар

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena