Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

петак, 6. септембар 2013.

Keks za jesenji caj

Ovo je keks koji je tecina mama, baba Ruza pravila kada sam bila mala i emotivno sam vezana za taj ukus koji podseca na detinjstvo, samo sto ja ne umem da ovaj keks napravim kao sto je nekada ona ali je ukus svakako fin i volim da imam ovakav keks dok pijem caj ili kafu jutarnju :)

200g secera (moze vise ili manje, ja ne volim preslatke poslastice)
250g putera, margarina (mast ide po izvornom receptu)
2 jaja (jedno celo, drugo samo zumance)
1,5 dl mleka
3 kesice vanilin secera
1 kesica praska za pecivo

po ukusu moze cimet i narendana limunova kora
Sjedinite puter sa secerom zanim dodati sve ostale sastojke i na kraju sipati brasna dok testo ne prestane da se lepi (meni je trebalo malo manje od 1kg brasna)
Mozete masinom za keks praviti oblik, mozete modlama, a ovo je definitivno najbolje! :D
Ko voli vafl onda nema potrebe za rernom vec u pekac za galete koristite.
Ako pecete bas kao keks, rernu ugrejte na 200 stepeni. Peku se oko 15 minuta. Srecno i prijatno :)


   


0 коментара:

Постави коментар

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena