Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

среда, 25. септембар 2013.

Za lep, jesenji dan

Sto se mene tice, jesen nikada nije bilo monotono godisnje doba - sivo i ruzno kako ga ljudi prezentuju. Za mene jesen je uvek bila inspirativna, topla i lepa. Nekako cak i kisa jesenja sa sobom nosi toplinu - miris caja, cimeta i starih knjiga. Sem toga nema boljeg osecaja od onog kada obujem martinke posle dugog leta i toplog proleca. Donosim vam par mojim predloga za septembar i jesenje dane kod ulice mirisu na ajvar i kuvani paradajz :)



1. Krenucu od caja. Ako volite vocne cajeve, ukus maline i vanile onda evo jednog prelepog caja iz porodice TEEKANNE. U prodavnici je oko 210. Vredi :)
Ja jos dodam cimeta, limun i malo meda.


2. Knjige naravno. Rado bih preporucila neku epsku fantastiku ili neki klasik, ali ljubazna bibliotekarka mi je dala njene predloge, hvala joj :)
Princ magle - Karlos Ruis SAFON
Kci sumskog vilenjaka - Dzilijen Samers
Suma Senki - Met Hejg 
Knjige su namenjene za decu i mlade. Moje misljenje od 3 do 83 godine.


3. Kolac od maka (Vesnin kolac)
Hvala Vesni na receptu. Lako se pravi i ukusno je.

2 case kiselog mleka ili jogurta
2 case sec era
2 brasna
1 casa griza
pola case ulna
5 kasika maka
prasak za pecivo, vanilin secer, cimet, limunova kora.
umutiti sve sastojke, sipati u pleh i peci na 200 stepeni.
Prijatno :)

Ako vas mrzi da pravite kolac, probajte nesto sto verujem da je malo ko od mladje generacije jeo. Ne bih ni ja znala da mi mama nije pricala kako je ona to jela kada je bila mala :D
Ukus je nomnom. Mislim da se keksi prave sa puterom. Bar takav ukus imaju.
Nisam mogla da se suzdrzim pre slikanja. Izvinjavam se xD





0 коментара:

Постави коментар

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena