Snovi i Prah

Blog o zivotu, ljubavi prema pisanju, cajevima, secanju i knjigama.

петак, 17. јануар 2014.

Disney - film koji morate da pogledate

Prosli su praznici. Nisam bila dugo aktivna. Prosla je Jesen. Prosao je Durin's day. (Ko ne znam sta je to :)
Naravno i premijera filma koji sam jako dugo cekala. No o tome cu posebno pisati sa nekim malim zakasnjenjem, mada za film Hobit nikada nije kasno :)

Nedavno sam pogledala dva filma. Zelim da ih preporucim. Opet cu reci, bili su bas za ove lepe novogodisnje praznike, ali nikada nije kasno za solju toplog caja i dobar film - bar sto se mene tice.

Prvi i tako divan film je  Saving Mr. Banks <3
Ne bih mnogo da pisem, jednostavno niko nece pogresiti ako pogleda ovaj film. Glumci su malo je reci fantasticni. Potrazite ga na Leptirica.com, moja preporuka tpb, gledala sam bas dobar snimak. Posto bioskopski snimak stvarno ne mogu da podnesem :D






Drugi film nije bas film. To je crtani. Ah kako volim diznijeve crtane filmove. FROZEN
Ovo nije toliko nov crtani, izasao je krajem novembra. Ali je pravi snezni :)
Meni je najdrazi snesko :D Jako sladak hihi.







0 коментара:

Постави коментар

Text Widget

Powered By Blogger
Омогућава Blogger.

Followers

© Snovi i Prah, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena